יום חמישי, 14 ביוני 2012

סוף סוף החלטתי לפתוח בלוג, המון אנשים בעלי סמכות בתחום קידום האתרים ממליצים על כך. הבלוג יהווה לך מקור תנועה מעולה הם, אומרים. אני אומנם סומך על כך כי כמות המאמרים שטוענים את אותו הדבר היא כמעט אין סופית. בכל אופן אני אבדוק זאת ומידי פעם אעדכן אתכם הקוראים עד כמה טוב זה באמת עובד...
בכל אופן הבלוג לא יעסוק בנושא של קידום אתרים, ואפילו לא בנושא של פרסום או שיווק באינטרנט למרות שזה התחום שאני מתעסק בו דיי הרבה.
למעשה מעבר לבדיקת היעילות של בלוגים והשפעתם על כמות והפנייה של תנועה לאתרי אינטרנט, אני עושה ניסוי נוסף שאני לא אחשוף את פרטיו. מה שאני כן יכול לספר שבמסגרת הניסוי אני אשתדל לכתוב פעם בשבוע על נושאים שמככבים בכותרות החיפוש של גוגל בשבוע האחרון וכמות החיפושים שלהם נמצאת במגמת עלייה גבוהה מאוד... נתחיל ממש עכשיו.

משחקי היורו 2012 vs מצעד הגאווה בתל אביב

היום לצורך העניין לאחר חקירה קצרה זיהיתי שהמושג "ערוץ 9" דובר הרוסית נמצא במגמת עלייה של 1,050% בכמות החיפושים בגוגל, זה נתון שלא יצא לי לראות עד היום... ככל הנראה זה משהו שקשור לשידורי היורו 2012. גם המושג "שידורי יורו 2012" בשילובים שונים נמצאים בעלייה של מאות אחוזים. מה שהכי הדהים אותי שבעשירית הלהיטים הפותחת, במצעד החיפושים של גוגל תפס לו את המקום ה6 המושג מצעד הגאווה. אומנם מצעד הגאווה כבר חלף לו לפני מספר ימים אבל זה עדיין נושא שמעניין את הקהל בישראל... 100,000 איש מישראל ומארצות אחרות הגיעו לחגוג את האירוע. מה שמעניין אותי בכל זה.. האם הקהילה הגאה בישראל היא כה גדולה? מה הסיבה להפגנתיות של המיניות השונה שלהם? והאם גם סטרייטים מן המניין לקחו חלק בחגיגות? בכל אופן, ההתעניינות במצעד הגאווה גובר מידי שנה וכבר אפשר לראות שאפילו לאחר שהאירוע הסתיים, המושג מצעד הגאווה עדיין תופס לו מקום מכובד במצעד החיפושים של גוגל ממש אחרי יורו 2012. לפי הנתונים אפשר לראות כמובן שמשחקי היורו מעניינים קהילה רחבה הרבה יותר אך בכל זאת...

אני אשמח לשמוע מה לכם יש להגיד בנושא הזה ואשמח אם תחזרו לקרוא את הפוסט הבא שלי בשבוע הבא!

תודה ולילה טוב! נ.ב אשמח אם תאירו לי ותתנו ביקורת על הבלוג שלי כי זאת הפעם הראשונה שאני כותב אותו :)

תגובה 1:

  1. הפוסט הראשון שלי בבלוג הראשון שלי, התחלות הן תמיד קשות. בכל אופן אני אופטימי מאוד לגבי זה ומאמין שהכל יהיה לטובה. אשמח לקבל ממך (הקורא) תגובות, טיפים, המלצות, הערות והארות לגבי הבלוג!!!

    תודה

    השבמחק