יום שבת, 16 ביוני 2012

בסוף הפוסט אגלה לך איך אפשר לצפות במשחקי היורו בחינם!

שבוע טוב לכולם. רובכם חיכיתם וציפיתם לזה בקוצר רוח, זה כבר בעיצומו ואתם כבר שקועים בזה מעל לשבוע. אני משאר שחלקכם גם חווים חוסר שינה עקב זה. כמובן שאני מדבר על אליפות אירופה בכדורגל לשנת 2012. אני חייב לציין שאני דיי מופתע, וציפיתי לראות נתונים קצת שונים במצעד החיפושים של google, העשירייה הפותחת בחיפושים של גוגל ב7 ימים האחרונים לא נראית בדיוק כמו שחשבתי שתהיה. דעתי היא שפשוט רוב חובבי הכדורגל ההדוקים פשוט נטשו את המחשבים ושקועים מול הטלוויזיה עם טפסי הווינר, בירות ופיצוחים. בכל אופן הפוסט שלי בחלקו יעסוק בנושא משחקי היורו. אם הייתי רוצה לתאר את הפוסט הזה במשפט אחד הייתי כותב:״האם משחקי ה euro 2012 הם מקור הכנסה לערוצי הספורט והטריגר להימור היומי שלך, ולמה הFacebook עדיין במצעד?"

ומה שגיליתי הפעם, הוא זה שיש הרבה מאוד מהמרים בישראל. בראש המצעד במקום הראשון נמצא המושג ווינר או מי שרגיל לשם המותג winner. בדיעבד אני מבין שמשחקי היורו מהווים טריגר להגדלת נפח הימורי הספורט בישראל.

אחריו במקום השני המכובד, נמצא הביטוי Facebook login, מסיבה שעדיין לא ברורה לי. אם ידוע לכם על בעיה של כניסה לפייסבוק השבוע ( שזה גם יסביר את המיקום הגבוה של הביטוי) אתם מוזמנים לציין זאת בתגובות.

המקום השלישי נתפס ע״י המילה ספורט 1 - ערוץ שכמובן גם כן משדר את משחקי היורו המדוברים. המקומות 4,5,7 מדברים על:euro 2012, יורו 2012 שידורים, יורו ( למען האמת אני ציפיתי לראות לפחות אחד מהמושגים האלו בראש המצעד. דעה אישית שלי מילות החיפוש ווינר וספורט 1, נמצאות בtop, רק בזכות משחקי היורו 2012)

למרות שאף מושג שקשור באופן ישיר למשחקי ה euro 2012 לא נמצא עד המקום הרביעי כולם מחפשים מידע ואף אפשרות לצפייה ישירה בחינם או בתשלום במשחקי היורו. אני אומנם לא חובב גדול של כדורגל, ולא צפיתי עדיין באף משחק אבל אני אשמח לעזור לכל אלו שחיפשו - איפה אפשר לצפות במשחקי הeuro 2012 בחינם באמצעות האינטרנט. אני בניתי רשימה מסודרת באתר שלי. תוכל לעיין ברשימת הקישורים למקורות שבהם אפשר לצפות בקלות במשחקי היורו 2012 באמצעות המחשב שלך בחינם.

למעבר לרשימת האתרים שמאפשרת צפייה ישירה במשחקי הEURO 2012 לחצו עכשיו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה